خدایا ازت ممنونیم خدایا هزاران بار ازت ممنونیم به خاطر فرشته ای که تو راه داریم به خاطر هدیه قشنگی که بهمون دادی به خاطر نعمتی که ما رو لایق داشتنش دونستی به خاطر وجود پسرمون که تا چند وقت دیگه توی بغلمون می گیریمش. خدایا خودت مراقبش باش همیشه و در همه حال پشتیبانش باش خدایا کمکمون کن تا بتونیم امانت دار خوبی باشیم تا اونطوری که تو می خوای تربیتش کنیم خدایا بهمون قدرت بده تا از پس این مسئولیت بزرگ به خوبی بر بیاییم.

خدای مهربونم از اینکه حس مادر بودن و پدر بودن رو بهمون هدیه کردی سپاسگزاریم.

 

پسمل گلم دیروز برای سومین بار رفتم سونوگرافی چون خاله زهرا هم خیلی ذوق میکنه گفته بود ایندفعه با اون برم اینه که با خاله زهرا رفتیم برا زارتت

این بارم پیش فریبا براتی رفتم بازم دستهای خوشگلت رو برام تکون میدادی و شیطونی میکردی گلم دکتر گفت جنسیت پسر نمیدونی چقد خوشحال شدم از خوشحالی تو پوستم نمیگنجیدم اخه همونی بودی که بابایی میخواست بابایی همش دلش پسر میخواست و منم از خدا خواسته بودم که این ارزومه هم براورده کنه که کرد دیروز 14 هفته و 4 روزت بود گلم کمر دردم خیلی زیاد شده احتمالا دیگه نتونم بیام سر کار اما با وجود تو همه این ناراحتی ها رو به جون و دل قبول میکنم و ناراحتم نیستم

این عکس 15 هفتگیت البته سری دیگه عکس واقعیت رو میارم بووووووووووووس

 

عکس 15 هفتگی

 این مطلب برا 26 مهره ولی ویرایشش میکنم