رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 43 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
رادمهر کله قند دومرادمهر کله قند دوم، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اسمارتیس

سونوی ان تی

1391/8/10 13:13
نویسنده : فریبا
2,252 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نام دیروز برای اولین بار با چشمای خودم دیدمت وای نمیدونی چه حس قشنگی

بهم دست داد دلم میخواست فقط نگات کنم  و دست و پا زدنت رو ببینم قربونت برم جلو

دکتر سونو خیلی سعی کردم حسمو نگه دارم و رو نکنم اما همین که اومدم خونه نمیدونی

چقد سر نماز گریه کردم و شکرگذاری کردم خدا رو به خاطر وجود نازنینت قلب

از خدا خواستم که تا اخر سالم بمونی تو دل مامانی و بعد بیای بغلم مشکلات و غصه هام با

وجود تو مشون از یادم میرن خیلی مراقب خودت باش گل مامان

 

راستی اینم عکس هفته 12 یا به عبارتی 11 هفته و 4 روزت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زری خاله
18 آبان 91 9:58
وای قربونش برم چه ناز منم میخواااااااااااااام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اسمارتیس می باشد