رادینرادین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
بابا احمدبابا احمد، تا این لحظه: 43 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مامان فریبامامان فریبا، تا این لحظه: 39 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
رادمهر کله قند دومرادمهر کله قند دوم، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

اسمارتیس

گذشتن از 6 ماهگی دلبندم

1392/7/30 16:17
نویسنده : فریبا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم که قند مامان امروز  دقیقا 6 ماه و 18 روزت میشه گلم

 

درست بعد از رد شدن از 6 ماهگی دندون خوشگلت جوونه زد و ما همگی کلی ذوق زده شدیم اخه همش مریض بودی و تب داشتی متوجه شدیم بخاطر دندونت بوده گلم تو هر لحظه که میگذره تا لحظه قبلی کلی فرق داری و عوض میشی  و من دوست دارم از تمام اون لحظات عکس بگیرم و به یادگار داشته باشم وقتی با چشمهای خودم بزرگ شدنت رو میبینم همش خدا رو بخاطر هدیه ای که بهمون داده شکر میکنم و ازش میخوام بهترین سرنوشت رو برات بنویسه هر چی خواستم از دندونت عکس بگیرم نذاشتی یه عکس کج و کوله دارم نشونت میدم تا بدونی چقد شیطونی کردی موقع گرفتن عکس

دندون نازت

 

یه عکس دیگه میذارم اینم برا 7 ماهگیت میشه 

یه عکس دیگه میذارم اینم برا 7 ماهگیت میشه که تازه با کمک ما میتونستی بشینی البته دستمونو میبریم کنار میوفتی اما از خوش شانسی اینجا نشستی گلم

نشستن رادین

حالا دندون های نازت دو تا شدن و حرکتت مثل عقربه های ساعت شده در جا میزنی و میچرخی اما حرکت بسمت جلو رو نداری تازه فقط به اونهایی که میناسیشون میخندی و به غریبه ها اصلا نمیخندی مامان

 

چند تا هم از عکسهای قبلیت میذارم

وای یه عکسم میذارم که دایی سعید نامرد ازت گرفته

کار دایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماجون
15 فروردین 93 21:14
تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اسمارتیس می باشد